FRÅGOR & SVAR

Fick väldigt många konstiga och jobbiga kommentarer haha, men ska försöka svara så gott jag kan!

vilken modell tycker du är snyggast? :)
Rosie Huntington tror jag! :) 

1.hur mår din katt?
2.Skulle du kunna bli lesbisk?
3. Om du kunde ha ett kk skulle ta vilja ha det då? :D
1. Hon mår jättebra! 
2. Haha nej, är 100% hetero. 
3. Nja, tror inte det :D

Var victor granfeldt bra i sängen?
Hur het är Hampus Thor på en skala 1-10? där 1 är totalt ohet och 10 det sexigaste packet du någonsin sätt.
Jag & Victor hade aldrg sex! 
Han är väl en solklar 5a. 

Vart kommer skorna ifrån? Underbara!
Tack! Dom kommer från dinsko :)

Hej Tove! Laddar du ner filmer gratis? hur i så fall :)
Hej! Ja, brukar ladda ner någon gång ibland, alltid från sidan tankafetast.se :) 

Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan?
Säg 1 av dom bästa minnerna vi har tillsammans och berätta om det!
Hur ofta pullar du?
Hahah Juniaa! 
Det pinsammaste.. hm. Måste varit när jag stalka en jättesnygg äldre kille i skolan & fick hjälp hem av nattvandrare. 
Får göra det i ett inlägg någon dag! 
Minst 4 gånger varje dag...

kan du föklara mer vaad nollning är? :)
Nollning är väl olika för alla, men det går väl mest ut på förnedring och att man 1orna ska skämmas i skolan haha. Vi hade massa pinsamma uppdrag mitt i stan, men det var bara sjukt roligt! Sen på kvällen söp 2orna ner oss haha. 

Började läsa din blogg nyss och äälskar den! men här har du ett par snyggo! ;)
hur lång är du och vad väger du?
vilka band och låtar lyssnar du mest på just nu?
om du ser en söt kille i skolan typ, hur tar man kontakt..?
utseende eller personlighet? (kille)
vad tränar du?
Åh tack sötis! 
Jag är 173cm. Vad jag väger vet jag inte ens, tycker inte att det är viktigt! 
Lyssnar på massa men Coldplay bland annat. 
Jadu. Addar honom på facebook, kanske småpratar lite i chatten, ler mot honom i skolan osv! 
Personlighet! 
Ingenting alls faktiskt :) 

Vem var den senaste du hånglade med?
Hur mycket var klockan när du förlorade oskulden?
Får du mycket killar?
Haha det här kanske låter dumt, men vet ärligt talat inte. Det var någon på nollningen men minns inte vem. 
Ca 13.46. 
Nej det skulle jag inte påstå. 

Kan inte du berätta lite om kärrtort och om din klass? Hur är maten, schemat, människorna, lärarna, lokalerna osv? Saknar dig! <3
Jo visst! Min klass är rätt bra, trivs okej bra. Hänger mest med Vendela & Junia. Vi är 24 tjejer och 7 killar så det är rätt synd, men det är skönt med vår klass för alla är sig själva och ingen jobbig stämning osv. Maten är väl varken bra eller dålig. Det är nice för det finns alltid fil & flingor att äta om man inte gillar maten. Vårat schema ska jag inte heller klaga på faktiskt, vi har väl några långa dagar men vi har också några riktigt tidiga och korta dagar. Mycket håltimmar också, så det är skönt! Människorna i skolan verkar riktigt roliga. Många snygga killar att kolla på, skönt & väldigt blandat folk. Skolan är så himla stor så finns verkligen hur mycket olika stilar och typer av människor som helst vilket är bra, tycker jag! Lärarna är väl rätt bra, som vanligt är ju några bättre än dom andra & lokalerna är också som vanligt antar jag. Saknar dig med gumman! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0