FRÅGOR & SVAR

solar du solarium eller hur är du så fint bruuuun?! :)
Haha brun vet jag inte.. Men har solat solarium några enstaka gånger sen sommarlovet tog slut förutom det har jag inte gjort någonting :)

Kan du inte visa hur du sminkar dig till vardags också? alltså allt smink liksom? :)
Jo det kanske jag kan göra! Måste komma på något bra sätt att göra det bara haha, orkar inte göra ett videoinlägg! 

Vrf satsar du inte på att bli blond? ;)
Vet inte hur många gånger jag varit påväg att slinga håret ljusare men är väl för feg. Dessutom sliter det massa på håret och kommer inte orka med utväxt haha! 

Du och Junia är lite lika! haha fan vad grymma du & hon är tillsammans. Ni borde göra värsta roadtripen och videoblogga när ni gör det! kramis!
Om du menar utseendet vet jag inte, men så lika är vi inte haha! Ska försöka tvinga med mig henne på en roadtrip till malmö snart, då jävlar haha! 

Vart köpte du din skinnjacka? :)
Fick den i födelsedagspresent, men den kommer från Salt! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0