doppat huvudet i skit


Jag just nu! Känns som mina chanser att få en snygg kille rök rätt fort här.

Sitter just nu med ansiktsmask som ni ser. Fattar inte hur folk kan se så jävla snygga & glamourösa ut i sånna, försökte verkligen men vi kan ju alla konstatera att jag failade rätt hårt. Luktar iallafall choklad nu och det är ju bra, men säger som tjejen i affären: "Får man inte finnar av choklad?". Hon har så rätt men å andra sidan tror jag inte dom hade gjort ansiktsmaskar man får finnar av, det gäller väl bara när man äter antar jag. 

Hur som helst, tänkte hoppa in i duschen strax och sedan chilla lite till innan jag hoppar i säng. Kommer bli rätt svårt att somna ikväll antar jag, eftersom jag sov 11 timmar inatt. Men men, då ska man vara glad över att man börjar 10 imorgon och slutar tjugo över 12. Ibland har man tur. 



Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Hahaha ofta? Skitcoolt ju ;)

2011-09-06 @ 14:09:07
URL: http://lisssvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0