bekännelser

På insparken döpte jag en kille till Oleg och sjöng electropop varje gång han kom nära. Har inte sett han i skolan efter det och antar att det lika bra det.
Är 173 cm, ganska långt.
Tycker att det är sjukt skönt att ha träningsvärk, speciellt i benen efter man suttit på en häst. (tänkte skriva efter man ridit men kom på att det lät lite fel hahah)
Blir sjukt glad när jag får en komplimang. 
Är beroende av mina högtalare, kan kanppt lyssna på musik utan dom. Bad sound kills good music.
Har världens sämsta kondition. 
Verkligen hatar att tanter & gubbar ska tränga sig så förjävla mycket i köer på bussen osv.
Har väldigt torr humor. 
Känner mig sjukt efterbliven när alla sitter med sina iphones och jag tar upp min rosa gamla sony ericsson som var ascool för 2 år sedan.
Blir alltid döv när jag kollar på tv med morfar, han måste alltid ha maxad volym.
Kollar min statistik på bloggen 1 gång varannan minut typ.
Har aldrig flyttat. 
Är nog ganska blyg, men tycker att det är jättekul att träffa nya människor.
Senast jag hade ett förhållande var maj-juni 2010. 
När jag är hemma måste jag alltid ha massa lampor tända, hatar när det är mörkt, även när jag ska kolla film.
Tycker att det är lättare att träffa en kille själv än med massa kompisar, vet inte varför faktiskt. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det några snygga killlar i kärrtorp då? du kan få vem du vill!;-)

2011-09-15 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0