30/9 - 2011


Tagna nyss! Hade lite tråkigt så tog lite egofoton. Här är 3 utav dom, svårt att vara seriös ibland.

Hejhej!
Det här vad-jag-gjorde-i-skolan-snacket känns rätt ointressant så skippar det. Sjukt härligt väder idag och det gör mig på grymt bra humör trots att jag är trött. Ikväll skulle jag egentligen festa med Regina men vi hittade ingenting så det får bli nästa helg! Istället ska jag träffa Emelie som jag inte sett på år och dagar känns det som. Sist vi sågs var någon gång i början på augusti och sen dess har det inte blivit av när vi börjat olika skolor och så. Rätt stört att vi inte ens sett varandra någonting med tanke på att vi bokstavligen bor knappt 20 meter ifrån varandra på samma gata. Men men, vi ska ha en filmkväll hos henne så det blir jättemysigt. 

Ska ta en alvedon mot min huvudvärk och sedan blir det donken till middag. Glammig fredagsmiddag!



Kommentarer
Postat av: Jag är en älg

Skrev en kommentar tidigare men tror ja glömde å skicka.. smart grabb !i en av dina 700 bekännelser skriver att du nästan aldrig blir sur, då e jag nog unik me att lyckas få dig sur 7kvällar i veckan förut hhe :D din bild på me fjorreposen å godisskålen, den e ju duktigt me fiin hahahha! naajs för dig att du ska få en iphone, synd för din familj å vänner dom lär inte kunna prata me dig på ett tag som me alla andra som får iphone, dom blir ett me sin mobil lixom, menmen blir nog awesome, då kan även du spela spel som wordfeud och hänga med här i samhället, slippa va en luffare me andra ord :D måste va lite negativ å säga att tacobar e nog det mest överskattade matstället, dyrt som fan å får typ en liten taco stor som en korv! "tove har du tovor i håret"? hahaha bästa frågan hittils (Y) du har börjat uppdatera en jävla massa på senaste, bra skit me andra ord, hur många besökare har du btw? :) avrundar här och säger tack å hej negertjej hoppas du hare göttit CIAO!

2011-09-30 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0