21/9


Tagna nyss!

Tja! Såhär har jag sett ut idag. Känt mig hemskt ful i regnet och så men men. Började vid 9 idag, men engelskan var inställd så vi fick chilla lite, sen hade jag italienska & sen drog vi mot gamla stan där vi skulle på postmuseum. Höll verkligen på att somna, hade hellre varit i skolan fan haha. Fick iallafall sluta vid 3 så då åkte jag direkt hem. Somnade på bussen och vaknade av att en gammal klasskompis slog till mig och sa att jag skulle av haha. 

Har precis käkat lite mellis och ska nog snart dra iväg till farsta en sväng med mamma. Måste köpa höstskor så ska se om jag hittar några fina, sen måste jag fixa mitt busskort som gick sönder när jag badade i fontänen i fredags haha, det var inte min dag! Skriver när jag kommer hem. Puss!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej. Gud vilka fina bilder! Den röda tröjan, har den en liten ficka? För den är himla fin och jag vill ha en :)

2011-09-22 @ 08:32:44
Postat av: Amanda

Svar: Tack! Den finns i den färgen jag har samt i rosa ;)

2011-09-22 @ 12:26:10
URL: http://ammanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0