21.48


Bild från i somras.

Sitter för tillfället och kollar på Svenska hollywood fruar, älskar det! Så överdrivet och härligt haha. Har också tagit en dusch, haft ansiktsmask och noppat ögonbrynen så nu känner jag mig rätt fräsh. Blir skola imorgon så ska försöka komma i säng rätt tidigt. Kom på nu att jag har ett engelska tal om Justin Bieber att skriva också, suck. Men det blir nog inte alltför svårt, kan väl det mesta om honom hehe. Nu bablar jag bara på.. ska svara på lite frågor nu. Puss! 

Vart kommer skorna och koftan ifrån? Gillar din blogg! :)
Skorna kommer från Eurosko & koftan är från Bikbok! Tack sötis, blir jätteglad! :) 

Hur har du lärt känna Andrea? :)
Antar att du menar Andrea Hedenstedt. Vi läste varandras bloggar, sen började vi snacka lite på facebook och bestämde att ses, så efter det har vi träffats 2 gånger. Hoppas att vi ska ses snart igen, sjukt gullig tjej! Här hittar ni hennes blogg :)

haha du käkar godis igår och idag till frukost. går du inte upp i vikt eller får finnar??
Haha! Jag har turen som nästan aldrig får finnar, väldigt sällan iallafall. Och har väldigt svårt att gå upp i vikt, kan faktiskt vara lite jobbigt. Skulle gärna gå upp några kilon. Men lite godis är väl inget att nojja över?!

Snyggt linne, vart kommer det ifrån? :)
Tack! Köpte det på H&M förra våren :)



Kommentarer
Postat av: amanda

hur ofta brukar du tvätta håret? hur stylar du det? :)

2011-09-12 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0