20 saker om mig

Stukade handleden en gång när jag blev avslängd av en häst.
Har släkt i norge & i canada
Har väldigt hög smärtgräns, folk kan tex nypa mig hur hårt som helst utan att det gör speciellt ont osv.
Tycker att musik är sjukt viktigt och mår så jävla bra när jag sjunger.
Vill verkligen gifta mig när jag blir äldre!
Tappade glädjen till ridningen när min favorithäst såldes, kanske patetisk tycker vissa, men sant.
Tycker att Nathan är snyggare än Lucas i oth.
Känns som att folk tror att jag är en bitch första gången dom träffar mig, men det stämmer inte!
Är extremt morgontrött.
Hade jättesvårt för att gråta förut men nu gråter jag ofta för småsaker.
Tycker faktiskt att fiskbullar är gott.
Bråkar nästan aldrig med folk, hatar att göra det.
Skriver med höger hand men är vänsterfotad.
Hatar när folk tjatar på mig och säger åt mig vad jag ska göra.
Gillar inte småbarn, tycker att dom är konstiga och lever i en helt annan värld.
En av mina absoluta favoritfilmer är A lot like love.
Är väldigt klumpig, går ofta in i tex dörrar och välter saker i affärer.
Verkligen önskar att jag kunde spela piano.
Har verkligen ingen aning om vad jag vill jobba med när jag blir äldre.
Är galen i underkläder & parfymer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0