16.28


Haha, en bild från fotolektionen igår.

Tjena! Sorry för att uppdateringen inte varit den bästa under senaste dygnet. Men har haft fullt upp. Igår var det nollning efter skolan och det var verkligen så jääääääkla roligt. Kan skriva alla sjuka saker jag fick göra sen. Sen var det bara snabbt hem, käka och sen dra mot björkhagen där nollningen fortsatte. Kvällen slutade tyvärr inte lika bra och det får jag sota för idag. Har mått så jävla dåligt idag. Jag och Vendela satt och skakade och höll på att spy hela morgonen, aldrig varit såhär bakis. Sen sov vi i ca 2 timmar så nu mår jag mycket bättre. Skönt! Antar att det blir en hemmakväll om ingen vill ses och bara chilla. Orkar inte göra så mycket mer. Ska käka lite nu, skriver sen!



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Hur fin bild som helst, haha fyfan vad segt att vakna helt bakis..hoppas du känner dig bättre nu! ;)

2011-09-17 @ 18:19:35
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan du föklara mer vaad nollning är? :)

2011-09-19 @ 19:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0