14 bekännelser

Bara för att ni gillar dom så mycket!

Tycker att idrott är det roligaste ämnena i skolan, hade mvg i det i 9an. 
Smaskar rätt mycket när jag äter, helt omedvetet.
Skulle egentligen hetat Anna men mina päron ändrade sig i sista sekund. 
Lyssnar alltid på överdrivet hög musik, tycker lite synd om min familj & mina grannar.
Är väldigt oromantisk av mig. Skrattar ofta åt mig själv om jag kallar någon älskling eller något. 
Har aldrig flyttat i hela mitt liv men har inget emot att göra det nu.
Har typ aldrig träffat en kändis, bara Paow som satt och tjuvkikade och pratade med mig och Issa när vi tog hål i naveln.
Var en riktig hästnörd för några år sen.
Är på öland varje sommar förutom den som var nu. 
Brukar lyssna på julsånger haha, hemskt jag vet men tycker dom är så bra.
Är nog beroende av socker. Inte bra. 
Blir sällan irriterad eller sur, sällan jag visar det iallafall.
Var sjukt förälskad i en kille från norge förra sommaren. 
Hade jättemånga kaniner när jag var liten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på ditt rum? ;)

2011-09-27 @ 16:41:36
Postat av: Cornelia

Lyssnar också alltid på julsånger, skamskar & har varit en rikig hästnörd! Haha

2011-09-27 @ 16:49:01
URL: http://lcornelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan du inte visa att du blir sur ? Jag har ett jätte problem med att visa ! Skulle vara skönt om man kunde hålla ilskan in om sig.kram

2011-09-27 @ 19:10:29
Postat av: Hanna

Vart gjorde du din piercing någonstans? Hur mycket kostade den? Var du tvungen att ha föräldrarnas tillstånd? :) Kan du inte visa bild på den!

Kram

2011-09-27 @ 20:28:43
URL: http://hannahamadjohansson.blogg.se/
Postat av: Filippa Möller

Haha jag lyssnar också alltid på julåtar, och schlager ibland... Och har varit hästnörd hehe

2011-09-28 @ 00:00:57
URL: http://filippamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0