01.29



Tjena! Är så trött att jag snart faller ihop & dör. Vart inget Håkan ikväll. Vi kom dit efter det hade börjat, det var stört mycket folk och vi orkade verkligen inte stå i den kön så vi drog till slussen och käkade middag på donken istället. Egentligen skulle vi dra vidare på fest men jag orkade inte så drog hem själv. Fick sällskap av lilla Daniel på vägen också, trevlans. Sen jag kom hem har jag bara kollat oth och käkat en jävla massa chips. Känner mig ännu mer sjuk nu så att åka hem istället för fest var nog ett av de bästa besluten jag tagit på senaste tiden tror jag. Ska hoppa i säng nu och hoppas på att jag mår bra imorgon. Ska nämligen åka & shoppa med min mami. Godnatt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0