14 bekännelser

Tycker att det är skitsnyggt när killar har lockigt, lite halvlångt hår.
Hatar såna där "gilla så betygsätter jag ditt utseende"-grejer på facebook, så äckligt ytligt.
Har ganska svårt för att bli kär.
Fyller år den 7 juli 1995. 
Vill tillbaka till kreta så jävla mycket. Till värmen, klubbarna, folket, allt..
Har väldigt lätt för att lära mig låttexter.
Marinblått har varit min favoritfärg i flera år, och är fortfarande.
Stör mig på folk som försöker få sitt liv att låta perfekt på sina bloggar.
Älskar att köpa underkläder.
Är seriöst mentalt efterbliven när det kommer till musik nu för tiden, har inte spotify och lyssnar aldrig på radio.
Såfort jag luktar på en hawaiin tropic kommer massa minnen och bilder upp i huvudet.
Är inte avundsjuk alls av mig. Verkar bara sjuukt jobbigt. 
Tycker att hoppning är roligare än dressyr, gick i en hoppgrupp när jag var typ 12 år. Älskar fart!
På måndagar tänker jag ofta att jag bara vill somna och sova bort hela veckan och vakna lagom till helg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0