Q / A

Vart är underkläderna köpta?
H&M! 

Åh vem är henrik då? <3
En kille jag träffade en snabbis på Kreta sommaren 10, men vi har hållt kontakten över skype och facebook emellanåt.

Men vad är det för effekt du har på den där bilden så du får en sådan "ram"?
Ingen effekt. Använder photoscape och sen trycker man på ramar och sen väljer man "Cali 09".

Vad hände med allt då? Kärleken, pojkvännen, vännerna och allt då?
Jaadu, kärleken var en sommarflirt på Kreta. Pojkvännen tog det slut med ganska snabbt. Och vännerna (Amanda & Ewelina antar jag att du menade) gled jag ifrån lite men vi ska ses på höstlovet så det ska bli skiykul!

Kan du inte lägga upp fler bilder på dig och din förra pojkvän? Varför gjorde ni slut? :)
Har typ inga bilder haha men dom här får väl duga! Tagna lite innan vi vart tillsammans. Varför vi gjorde slut vill jag inte skriva ut här :)





Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har ju gjort de redan tova! :)

2011-10-24 @ 19:40:33
URL: http://lcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0