torsdag



Hejhej! Kom precis in från en prommis med hunden. Gick inte så långt för jag höll verkligen på att frysa ihjäl, trots att jag hade satt på mig en extra tröja & min fjällräven. Jag sa att jag ville ha vinter igår va? Haha, bara känslan & snön, inte det kalla.. Aja. Det var en rätt skön skoldag idag. Vi hade ingen svenska imorse så började vid halv 12. Hade media & matte, sen slutade jag vid halv 3. Skönt! Ska sätta på min mjukisbyxor nu, göra chokladbollar & koka kaffe. Sen ska jag göra absolut ingenting idag. Vill inte röra mig utanför huset alls! Well well, skriver sen! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer jackan/pälsen ifrån? :)<3

2011-10-15 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0