SAKNAR!



Vad jag saknar detta! Minns varenda bild som om det vore igår. Har ett minne till exakt varenda bild ovan. Saknar att gå mitt i gatan på kvällarna och sjunga till The Kooks. Jag saknar att åka moppe första gången med sin pojkvän och vänner en sen sommarnatt. Saknar att vara så jävla förälskad att man kan knappt koncentrera sig eller prata normalt. Jag saknar att äta upp Victors alla chips. Jag saknar att sitta på ett berg i trångsund och le hela tiden. Jag saknar kreta med min underbara Emmis. Jag saknar vårat apberg. Jag saknar att vara brun. Jag saknar äta årets första glass och inbilla sig att våren är påväg. Jag saknar att skratta åt Amanda med moppehjälmen. Jag saknar att sitta uppe sent på nätterna och doppa kladdkakor i kaffe. Jag saknar att ta kvällsdopp. Jag saknar våra spårade kvällar som man kunde prata om i flera månader efter. Jag saknar huddingekvällen. Jag saknar Victors klaostrofobi på rixfm. Det är så mycket jag saknar! Härliga jävla tider. 



Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH. saknar jag med! <3

2011-10-23 @ 13:18:28
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Undrar

Vad hände med allt då? Kärleken, pojkvännen, vännerna och allt då?

2011-10-24 @ 17:45:12
Postat av: Thindra

Kan du inte lägga upp fler bilder på dig och din förra pojkvän? Varför gjorde ni slut? :) kram

2011-10-24 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0