Q / A

Alla frågar hela tiden varför du inte söker till modell. Tänk efter, vad har du att förlora? varför fegar du?
varför sökte du inte in till modelljakten? :)
Varför söker du inte till att bli modell?
Är det någon som frågat om jag vill bli modell? Självklart skulle det vara roligt, men känns inte som något jag brinner för direkt. Dessutom ser jag mig inte som någon som skulle kunna vara modell, känns som jag inte har det som krävs osv. Och så är jag väl lite feg för att testa också!

Vad använder du för shampoo och hårinpackning , ja skönhets prdukter? :)
Ska visa det i ett inlägg någon dag snart, för det var någon mer som undrade detsamma! :)

Lägger du in dina bilder från kameran varje gång? Isf hur orkar du haha? :)
Tar ofta bilder med webbkameran, och rätt sällan med vanliga kameran så inte dirket jobbigt :)

Myskväll eller festkväll om du har kille va gillar du bäst??
Myskväll tror jag, men skulle vara sjukt kul att festa tillsammans. 

Det Pinsamaste du gjort?
Oj, det här är svårt. Skulle egentligen svarat "vet inte", men det känns rätt tråkigt. Så kan väl säga lite småsaker från senaste året om jag minns är minsamma. Har säkert gjort värre med dom här kommer jag ihåg. När jag var hemma hos en kille och hade precis hälsat på hans päron och sa sen till han "Du är inte alls lik dina föräldrar" och fick till svar "Jag är adopterad", rätt jobbig stämning för mig men han skrattade bara. Sen på nollningen hade någon tydligen satt på musik och jag hade börjat skrika åt alla att dansa och stod själv och dansade framför en kille i 2an. Rätt jobbig stämning när jag ser han i skolan. 

Ditt största misstag? / Det bästa du gjort?
Hm.. Jättesvår fråga, finns väl flera misstag och flera bästa saker. Men ett av de största misstagen var väl att falla för fel kille, skäms och hatar mig själv för de. Något av det bästa.. hm, kanske att jag började rida eller Kreta 2011. Har träffat så mycket folk genom ridningen och gjort helt spontana saker jag aldrig brukar göra när vi var på Kreta. 

Är du blyg för folk du inte känner?
Ja ibland, inte överdrivet, men lite iallafall. 

Har du några tips för att få bra betyg?
Smöra för lärarna och var mycket muntligt aktiv, det fungerar!! 

Är du sugen på att börja rida igen?
Nja, ibland blir jag det.. Men känns som jag glömt allting och det hindrar mig lite.. 

Vad gör du för att vara så jävla snygg?
Haha tack sötis! Vet inte vad jag ska svara här.. Men blir jätteglad verkligen! 

Kan inte du göra en videoblogg?
Tror inte det. Gjorde en för några veckor sen men tog bort den efter några timmar för att jag skämdes så mycket. Men den finns kvar på youtube så ni får leta om ni vill se haha! 

Vad är du nöjdast med på dig?
Utseende? Mina ögon kanske, eller min mage. Sen gillar jag mina skrattgropar också!  

Tja snygging, vilka är dina favoritbloggar? puss
Tjena! Mina favoritbloggar är väl Egoinas.se, andreaviktoria.blogg.se. 

Vem förlorade du oskulden med och hur gammal var du ?
Haha, lite väl privat? Men var 15 år. 

Festar du aldrig på helger osv? 
Jo det gör jag? Inte varje helg men ibland. 

Du är skiiiitsmal, har du svårt för att gå upp i vikt?
Så smal är jag väl inte?? Ja, jag har väldigt svårt att gå upp i vikt. 

Hur får du bilderna så som du har på inlägget "dagens outfit" ? :)
Redigerar dom i photoscape, sen väljer jag bara Cali 9 på ramarna :)

Singel/upptagen?
Jeans/tights?
Sminkad/osminkad?

Några skönhetstips? :)
Drick mycket vatten, sov bra & var nöjd med dig själv. Le! 

Har du en bror? :D
Japp har en bror som är född 93! :))

Hur gör du för att vara så sjukt snygg/söt/fin/perfekt? :) puss!
Haha men sötnos! Ni anar inte hur glad jag blir över sånt här. Det är ni som är fina! :) 

Är det inte jobbigt att aldrig få ha något eget på sin sida? jag brukar även läsa din väns blogg och den är ofta lik din med bilder och text!
Inget jag märkt eller störs utav. 

Hur länge innan du ska gå till skolan går du upp ? Hur fixar du dig på vardgar :)
Går väl upp 1,5 timme innan bussen går, eller 1 timma och en kvart. Hatar att stressa på morgonen! :) 



Kommentarer
Postat av: Andreas Bergendahl

ofta inte kissiekantasigibrasan är en favoritblogg? Jag tycker den är grym! Svar uppskattas.

2011-10-12 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

favoritställning i sängen?

2011-10-12 @ 20:20:25
Postat av: Andrea hedenstedt

Tack sötis! Du är inte så smal! Du är lagom, heöt perfekt du ska va nöjd som du är! :)

2011-10-12 @ 20:48:00
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0