långsam dag



Seg dag. Allting har bara varit grått och trist. Har kännt mig typ.. sne? Inte orkat göra någonting och bara tanken på att ta mig utanför dörren har gjort mig trött. Men i guess alla får ha såna här dagar ibland. Då mjukisbyxor och en stor luva över huvudet är det ända rätta & inget annat än Melissa Horn duger. Då den största lyckan är att ensam mamma söker & svenska hollywoodfruar går på tv. Va deppig jag låter haha! Vill ha så mycket idag..En pojkvän, snö, julafton, en iphone, en utlandsresa, godis, underkläder från Victoria's secret osv.. Allt känns så långt borta. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

lana spotify listan? :)

2011-10-03 @ 19:54:18
Postat av: Anonym

vem vill du ha som pojkvän?

2011-10-04 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0