dagens



Dagens humör: Jättetrött men glad. Dagen räddades när sista lektionen var inställd!
Dagens mående: Bara bra.
Dagens borde: Ingenting speciellt tror jag. 
Dagens frisyr: Mittbena, uppsatt.
Dagens smink: Mascara, concealer & puder.
Dagens klädsel: Mörkblåa jenas, hollister tröja.
Dagens planer: Bara chilla & äta middag med familjen och morfar.
Dagens materiella vill ha: En iphone 4.
Dagens beroende: Mat & allt som ger mig energi. Musik. 
Dagens tråkigaste: Föreläsningen. 
Dagens längtan: Tills jag ska duscha, sätta på mig mjukisbrallor & kolla på film.
Dagens tidning: Ingen alls.
Dagens låt: Rolling in the deep.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur kan du ha så jävla snygga och perfekta ögonbryn? Gör du något speciellt med dem? :)



Kram!

2011-10-06 @ 21:07:33
URL: http://hannahamadjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ligger butiken hollister? :)

2011-10-07 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0