Dagens outfit / måndag


Dagens outfit.

Hejhej! Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar runt på facebook bara. Kom hem vid 4 så har inte varit hemma så länge. Försov mig imorse så kom till skolan vid 11. Har varit på sjukt flummigt och konstigt humör idag, don't know why. Lite övertrött kanske. Men det var roligt, har skrattat så jag börjat gråta flera gånger. Eller ännu mer, skrattat så jag knappt kunnat stå upp. Rätt bra start på måndagen faktiskt. Efter plugget drog jag & Junia och mötte Danne för att lämna en tröja till honom. Vi fick 2 ragg också hehe. Aja, skriver snart istället. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken snygg tröja! Vart är den köpt? Tröjan är iof ingenting i jämförelse med din snygghet men ändå ;)

2011-10-12 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0