bekännelser

Har nog inte läst en bok (om man inte räknar med skolan) på fleeera år.
Var lite av en twilight-nörd för några år sedan, har läst alla böcker och kan alla repliker i filmerna utantill.
Lyssnar verkligen på all musik, alltid efter vilket humör jag är på. Rock, depp, hip hop osv.
Finns 2 saker på min kropp jag vill operera. Jävla skit komplex som jag hatar.
Älskar att bli masserad.
Tycker att det är jättemysigt med regn, speciellt när man ska sova och hör det mot fönsterrutan. 
Så fort jag börjar falla för en kille blir jag arg på mig själv och säger åt mig att låta bli. Så rädd för att falla in i något som tidigare bara gått skitdåligt.
När jag hittar en bra låt så lyssnar jag på den heela tiden, sen tröttnar jag. 
Stör mig på när folk klankar ner & kommenterar folk dom inte känner.
Har en gång blivit så arg att jag kastat ett glas i väggen. 
Tycker det är skitfint när killar har lockigt hår.
Var lite kär i min förra idrottslärare. Smörade massa haha, men det lönade sig kan man säga. 
Kan nästan inte lyssna på musik om det är dåligt och lågt ljud. Det förstör allt!





Kommentarer
Postat av: Ewelina

Kalle <3

2011-10-31 @ 20:30:06
URL: http://times.devote.se
Postat av: Anonym

vad är det du vill operera? :)

2011-10-31 @ 21:01:28
Postat av: anonym

vad är det för saker du vill operera på din kropp super söta du? :) <3

2011-10-31 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0