another cinderella story


Nutte! Söt bild jag tog på Leo nyss.

Hej på er! Är riktigt trött idag. Vart ganska sent igårkväll, blev smsbombad av 4 stycken i en typ grupp-konversation. Så somnade nog inte förrän vid 1. Vaknade vid 12 idag och gick ut på en lång promenad med Leo i det fina vädret, som nu verkar ha försvunnit. Aja, kollat på Another cinderella story har jag också gjort, den var inte så jättebra men den funkade. Har sett alla 3 nu, 1an är helt klart bäst men 3an är ganska bra också faktiskt. Ni kanske inte bryr er alls, men ifall ni ska se dom så vet ni! Ska bara chilla chilla & chilla nu. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Först vill jag säga att du är jätte fin, men jag undrar varför är du inte i skolan? är du sjuk?

2011-10-20 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0