20.59



Tja! Sitter och drogar låten jag la upp nyss. Hoppas att mina grannar gillar den lika mycket som jag gör. Men tänkte faktiskt ta och stänga av den nu och sedan joina mamma i soffan. Ska fråga henne om hon vill se Crazy stupid love med mig. Ja, idag igen! Gillar att se filmer flera gånger, ser alltid nya saker och fattar mera för varje gång haha. Aja, vet inte om jag skriver innan jag somnar men det lär vi märka. Ha det!

Juste, en fråga också. Ska på halloweenfest den 29, och har ingen aning om vad man ska ha på sig. Måste man vara typ häxa, spöke, pumpa osv på halloween eller kan man vara vad som helst? Svara gärna!! 



Kommentarer
Postat av: linn åberg

Tack tove! :D

2011-10-18 @ 21:40:26
URL: http://abeerg.blogg.se/
Postat av: elin D

är du & junia osams?

2011-10-18 @ 21:48:40
Postat av: Malin K. Wiklund

Va en blodig doktor eller något sånt. Som typ Dessie var någon gång! <3

2011-10-19 @ 10:44:23
URL: http://malinkw.se
Postat av: sofie

Fin blogg tjejen! Kikade in på din blogg och tycker du borde typ bli modell. Sedan så verkar du så himla snäll, glad och mogen också! <3

2011-10-19 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0