19.17


Två dåliga bilder jag tog snabbt idag när jag höll på & fixa mig. 

Jätteseg lördag! Kom precis hem från pappa där jag käkade middag och efterrätt. Var/är sugen på att träffa någon eller göra något kul men känns som att jag frågat vad som känns alla men dom flesta är upptagna eller sjuka och allt vad det är. Seeeegt. Orkar inte sitta hemma igen.. tråkig helg. Imorn ska jag fan tvinga med mig någon till farsta eller stan & sen förhoppningsvis så ska Issa klippa mitt hår. Nice att ha vänner som går frisörlinje när man är livrädd för frisörer! Aja, hejsvejs på er vi hörs!



Kommentarer
Postat av: emma b

Haha älska peace bilden !!! precis som mig när jag tar snabba bilder! :D

2011-10-24 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0