16.38


I somras!

Hej på er! Läget? Med mig är det väl bra. Stannade hemma från skolan idag och har inte gjort så jättemycket direkt. Kollade på den nya filmen Crazy stupid love, den var faktiskt jättebra! Noah från the notebook är bara stört snygg så det är ju ett plus också. Sen har jag varit ute med vovven och kollat på ett gammal oth avsnitt som gick på tv. Fan vad jag saknar den serien! Vill se säsong 8 nu nu nu! Jaja, ska försöka ta bild på shoppingen igår och sedan städa mitt rum som ser förjävligt ut för tillfället. Vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Alice

sv: tack, du är jättesnygg!



fin blogg!

2011-10-17 @ 20:46:38
URL: http://alicehelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0