14 bekännelser

Knäcker fingrarna alldeles för ofta.
När jag sitter vid datan eller vid matborde sitter jag ofta rätt konstigt, knäna mot kroppen eller fötterna på bordet.
Älskar att kramas.
Har navelpiercing, som jag tog tillsammans med Issa i mars detta år.
När jag äter på Mc donalds tar jag alltid en lilla meny med cheesbugare och cola.
Stör mig lite på folk som alltid ska ha rätt och aldrig kan vika sig och erkänna att de har fel.
Gillar fredagsmys.
Är riktigt värdelös på att plugga, skjuter alltid upp det för länge. 
Typ 60% av mina tankar är om killar.
Enligt mig är dom bästa julfilmerna Love actually, The holiday & Välkommen till familjen. Blir varm bara jag tänker på dom haha. Så mysiga. 
När jag sover har jag 2 täcken och en tjock filt.
Älskade Svampbob för några år sen.
Har bara haft en förhållande på facebook 1 gång.
Pratar ibland jättefort så jag knappt själv hör vad jag säger. 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahah älskar sista punkten!

2011-10-13 @ 18:34:54
URL: http://sundhh.blogg.se/
Postat av: Alva Frostander

Sv: Oj, allting förutom tre punkter stämde exakt in på mig också! Galet

2011-10-14 @ 20:36:36
URL: http://alvafrostander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0