13 bekännelser

Alltid på onsdagar säger jag till mig själv "Imorgon kan man säga: Imorn är det fredag". Ger mig lite mer motivation.
Lyssnar verkligen på ALL sorts musik. 
Tycker allt låter mycket bättre på engelska. Skitfint språk!
Gillar inte katter. 
Har ätit sushi en gång, för flera år sedan, höll på och spy då och har sen dess aldrig velat prova igen.
Älskar Samantha i Sex and the city. 
Är alltid jätterädd när jag går hem på kvällar eller bara när det är mörkt.
Bor typ 100 meter ifrån sjön. 
Den ända riktiga kändisen jag träffat är Whitney Port.
Borstar mitt hår hela tiden. 
Nästa sommar vill jag jättegärna på festival eller åka till typ Rhodos.
Blir typ jätteavundsjuk på alla som lägger up bilder på sig själva tillsammans med deras pojkvän/flickvän. Vill också!
Lyssnat på låten under säkert 15 gånger nu. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för iphone skal och vart är det köpt? :) sen undrar jag vad du har för iphone appar hittills. :)

2011-10-18 @ 21:02:28
Postat av: Anonym

ja kan bli din pojkvän mer än gärna:) hihi sötsak.. hur är en mysgi hemmakväll för dig medin kille va vill du göra+

2011-10-18 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0