12 bekännelser

Är jättebra på att jonglera. Brukar göra det med apelsiner och allt hemma.
Mitt hår har typ slutat växa, jätteslitet tyvärr. 
Älskar att vara med på bilder när folk fotar.
Min största skräck är att gå till tandläkaren. 
Tröttnar rätt fort på en kille om han är alldeles för på. Man vill jaga lite!
Hatar att se skräckfilmer. Sitter bara och blundar genom hela. 
Tycker att det är jättekul att sminka mig, tar gärna ögonskuggor och sånt om jag har tråkigt eller har gott om tid.
Testade att röka första gången på skolavslutningen i år, dumt. 
Gråter alltid till the notebook.
Har en hundvalp på 6 månader. 
Hatar när folk säger A och inte B.
Är på öland nästan varje sommar, min farmor & farfar bor där. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging ! Du säger att du har slitet och sånt.. Ville tipsa dig att inte tvätta håret så ofta ! För det sliter sjukt mycket om man gör det. Så fort det har blivit ''fettigt'' så ska du tvätta ditt hår :)

2011-10-22 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0