12 bekännelser

Hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra och bestämmer över mig.
Har släkt i Canada, USA & Norge. 
Behöver verkligen saker att se fram emot på hösten/vintern, annars blir jag deprimerad typ.
Är lite blyg men har väldigt lätt att berätta rätt privata saker för folk jag inte känner så bra. 
Pratar ofta väldigt fort & mumlar. Mina föräldrar hör nästan aldrig vad jag säger.
Älskar julmusik och filmer som påminner om julen. Så mysigt! 
Använde tights varje dag i 8an men nu har jag nog använt det på 2 år.
Har ganska lätt för att prata framför klassen osv. 
Tycker att det är jättesnyggt när killar har kort hår på sidorna och lite längre i mitten eller vad man ska säga. Men det får inte bli överdrivet!
Är sugen på att färga mitt hår chokladbrunt men vet att jag skulle ångra mig efter ett tag så låter bli.
Känner mig mycker snyggare när jag är brun.
Suger på att smsa med touch, har gjort ett jättepinsamt sms-fel redan. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kanske oxå som en stalker, men ändå. Bråkar du & junia? Vafan ni går väl i samma klass.. Pratar ni inte ens med varandra då?

ÄLSKAR DIN BLOGG MEST BÄST TOVE!!!! :D

2011-10-25 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0