01.20


Jag & Emelie, balen 2011. Älskar dig!

Sitter och lyssnar på massa mysig musik och ska strax gå och lägga mig. Längtar typ haha! Saknas bara en pojkvän som ligger bredvid.. Men man kan inte få allt! Från de ena till de andra - Jag & Emelie var sjukt sugna på att dra till fest. Men vi hade ingen dricka och hela stockholm verkade ha hemmakväll idag så vi joinade, köpte lite godis och drog hem och kollade på Taken. Så läskig men sjukt bra! Hoppas jag inte drömmer mardrömmar inatt bara..

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt, kl 9 står klockan på. Ska in till stan och träffa Niklas som jag inte sett sen i våras så det ska bli kul. Sen ska jag möta Emelie där inne & gå runt och kolla i affärer. Vill till Hollister! Är jätte shoppingsugen haha. Men skitsamma. Ska gå och lägga mig nu, vi hörs imornbitti. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack tove! :)

2011-10-02 @ 18:57:56
URL: http://lcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0