6 november



Tagna igårkväll.

Hej på er! Vart visst inte så mycket uppdatering igår. Sorry för det. Hade gjort en inlägg men det kom tydligen inte upp. Skitsamma. Igårkväll chillade jag hemma, kollade på en film & snackade en hel del i telefon. Sen vid 12 drog jag ut och mötte Junia för att snacka igenom allting. Vi har nu vapenvila och äntligen kan ni sluta kommentera vår vänskap, suck on that bitches. Nej men det var skönt, somnade hos henne sen också. Idag är jag skitseg och har världens huvudvärk så kommer förmodligen inte orka göra något speciellt. Men måste äta frukost/lunch nu iallafall. Skriver sen! 

Klicka här om ni vill typ dö lite. Så jävla söta & jag känner mig så sjukt ensam och singel när jag tittar på den men plågar mig själv lite. Kan inte sluta le! Vill också vara sådär kär!!



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Omg....hatar dig för att du länkade till den där videon Tove!!

2011-11-06 @ 18:43:20
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Melinda

Guuud vad söta!

2011-11-06 @ 20:44:28
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0