svar på tal

Går du i skolan?

Den ständiga frågan hit och dit ska få sitt svar. Ni behöver inte sitta och fråga i tex Junias blogg om jag går i skolan, mår dåligt, skolkar eller något tack. Just nu går jag inte i skolan. Ni är inte dumma, jag tror redan ni fattat det. Jag har inte gjort det på några veckor för att jag mått dåligt, stress, depprission och väldigt skoltrött. "Du missar ju massa i skolan, det är viktigt att gå" det fattar väl jag med?! Men det är väl viktigt att jag ska må bra också? Det som jag går igenom just nu är skitjobbigt, som en tyngd på axlarna hela tiden, klump i magen och som att hela världen är grå. Jag hoppas ni får svar på det ni undrar och jag hoppas att ni kan respektera det utan att ställa massa frågor osv. Det är mitt liv. Det är jag. Det är min blogg, och jag vill kunna skriva ut sånt här utan att ni ska döma mig eller något. Jag hoppas verkligen att det går över snart. Behöver saker att se fram emot för att kunna le. Jag är människa. Det är okej att inte vara okej. 



Kommentarer
Postat av: Moa

Hej tove!

Tycker att du verkar som en jättebra tjej och hoppas att du snart kommer ur den period som du är inne i just nu.

Tack för en riktigt bra blogg, kramar :)

2011-11-29 @ 23:27:20
Postat av: Ewelina

Finns här finis, det vet du! <3 <3

2011-11-29 @ 23:30:10
URL: http://times.devote.se
Postat av: regina

förstår exakt vad du menar för jag känner precis så just nu..

2011-11-29 @ 23:31:09
URL: http://reginaamado.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh finis- hoppas allt löser sig!!! Vet såklart inte hur du känner/mår men jag måste bara säga att du verkar vara en väldigt stark person. Så himla gullig och omtänksam, och grymt snygg!!! Avlider av att se dina bilder. Du verkar helt enkelt vara en sån där tjej som alla killar drömmer om haha, på riktigt verkar du verkligen helt underbar!!! Allt kommer såklart lösa sig för det gör det alltid, men ibland tar det kanske bara längre tid. Jag hoppas verkligen allt löser sig för dig snabbt för det är du verkligen värd.

Ps. Du är verkligen stört snygg och verkar ha hur fin personlighet som helst.

Hoppas detta peppade dig lite och att du kanske mår lite, lite bättre :D Puss och kram du är stark sötnos.

2011-11-30 @ 00:11:41
Postat av: Sofia

finns tovisen <3

2011-11-30 @ 00:28:40
URL: http://sofiabella.devote.se
Postat av: Amanda

Du är fantastisk och glöm aldrig hur stark och bra du är. Jag finns alltid här för dig, det vet du. Älskar dig finaste!

2011-11-30 @ 10:01:30
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: sofia

starkt skrivet tjejen, du kommer ur det här starkare och ännu mer ödmjuk. jag har också känt sådär grått och svart och varit trött på allt också. då vilar man och samlar kraft och en dag lyser solen igen. Ännu vackrare! <3

2011-11-30 @ 10:25:05
Postat av: Elin

Kämpa på Tove, ingen dömer dig. Inte jag i alla fall. Ta den tid du behöver, allt kommer att ordna sig :)

2011-11-30 @ 11:48:58
URL: http://eliinlindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa tove! grym blogg,bra tjej & en riktig förebild!

2011-11-30 @ 15:43:36
Postat av: Sharon

What doesn't kill you only makes you stronger!!! var stark tove!!! hoppas du blir bättre!!

2011-11-30 @ 20:31:18
Postat av: Rebecka

Kämpa på & hoppas allt löser sig!

2011-11-30 @ 21:19:32
URL: http://rebeckafrida.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

Det blir alltid bättre till slut, finns Tove! <3

2011-11-30 @ 22:34:17
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: sofia

glömde skriva att fan va ärlig du är. du törs skriva det som många känner men få vågar tala om. det är bra! puss

2011-12-01 @ 11:20:17
Postat av: Anonym

skit i va folk säger skolan kan du ta igen senare bättre att du mår bra och så:) du verkar va e sån toppen person e e himelskt söt :) kul o läs din blogg.. puss :)

2011-12-01 @ 18:34:37
Postat av: Anonym

Jag har det precis likadant. Dvs går inte iskolan speciellt ofta, och det är bara skitjobbigt när alla ska fråga varför och säga hur mycket man missar osv.

Det är inte direkt frivilligt att må dålig så det är ju inget vi gör med mening liksom.

Jag vet ju inte hur du gör, men man kan ju plugga distans också om du nu inte orkar ta dig till skolan och vara där. Jag gör så, för att jag ska "hänga" med lite i skolan eller vad man ska säga. Men har som sagt ganska likt dig! Så förstår dig till hundra. Bry dig inte om vad alla säger. Precis som du sade är det okej att inte vara okej :)



Kram på dig!

2011-12-26 @ 22:26:48
URL: http://celina.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0