Q / A

Vart kommer bilderna ifrån? Go inspo!
Hittade dom på google bara! 

Hvor får man kjøpt de nedereste skone som er lave og har sånn strikk på siden? heter dem noe spessielt? :)
Dom kommer från Dinsko, dom kallas Jodphurs! :) 

Hej sötis bor du inte med din pappa?
Hej! Nej det gör jag inte. 

Hur mycket väger du?
Tycker inte om att väga mig, har inte gjort det på hur länge som helst. Men skulle tippa på mellan 50-55 kg. Vikt är bara en siffra som inte är VIKTig. 

Vad är du mest nöjd över på din kropp och vad vill du ändra?
Är nöjd över mina ögon, skrattgropar och magen. Ändra vet jag inte om jag vill göra, eller iallafall inte berätta vad isåfall. Men finns väl små saker. 

Beskriv din dröm kropp , tex små bröst smala ben eller stora bröst och smala ben , osv.
Oj, jag vet inte. Finns väl ingen direkt perfekt kropp men jag önskar jag hade lite mer rumpa och fett på låren/höfterna. 

Skulle du kunna operera din kropp?
Ja, eller asså kanske inte näsan, käkben, bröst eller något sånt. Men en sak jag ska operera för att jag både vill och måste. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du tycker är snygg i ensam mamma söker? :)

2011-11-15 @ 18:49:25
Postat av: ida

Vad tycker ddu man ska ha för vinter jacka i år ? Visa bild!

2011-11-15 @ 19:21:10
Postat av: SEXTON ÅRIG TJEJ

Jag tycker det är så skönt att höra med tjejer som ger komplimanger till sig själva utan att bli kaxiga, och som dessutom nämner att dom är nöjda med magen och att lite fett inte skadar på lår höfter osv...

Min bästavän fick anorexia för två år sen , och det är fler i min omgivning som är inne på det spåret, du är en bra förebild för unga tjejer, din blogg är super fin precis som du ,fortsätt så KRAM

2011-11-15 @ 19:29:17
Postat av: Hanna

asså jag skulle vara världens gladaste om jag fick se ut som du, du är så jävla söt och har verkligen en jättefin kropp!

2011-11-16 @ 14:27:04
Postat av: Melinda

Varför måste du operera? Har du någon skada eller så? :o

2011-11-16 @ 16:34:28
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0