Q / A

Hur många unika läsare har du varje dag?
Oftast mellan 270-300. 

Hur länge har du varit tillsammans med någon kille som längst?
Har bara haft ett förhållande (om man inte räknar med från när jag var yngre), och det varade inte längre än en månad. 

Vad gick du ut med för betyg i nian?
245 poäng. 

Hej! Kan inte du göra en top 10-lista på dina bästa appar, helst gratis, behöver lite tips!! Kram!
Hm.. topp 10 vet jag faktiskt inte. Men kan skriva upp ett par jag har. Är ju ganska ny med iphone så har inte så många och vet inte riktigt vilka det är som gäller. Men dessa har jag: Instagram, Wordfeud, Facebook, Blogg.se, tv.nu, 7-eleven, H&M, Res i STHLM, Viber, Phototreats, Filtermania & Aftonbladet. Kram! 

Hur gör du "collage" som med bilderba nedan?
Gör inga speciella collage när jag gör sådär. Har bara redigerat bilderna i Instagram, och laddar sedan upp dom i strl 200 :) 

Var är den stickade vita tröjan från? :)
Vet inte riktigt vilken du menar? :) 

Ofta du drev om killen i källaren?!?!
Hahaha jaa! Tror det iallafall.. 

Hur går det mellan dig och Josef?
Bra! 

Hur gammal var du när du blev av med oskulden?
Var du tillsammans med honom?
Lite privat kanske??

När fick du ditt första strul?
Min första riktiga kyss var väl i början på 7an!



Kommentarer
Postat av: Chris

Återigen, oerhört tråkigt att du sitter och ljuger för dina läsare! Du lurade inte dina vänner utan du trodde även själv på det, och då kan ja inte se det som att du "lurade" oss. Skulle va tacksam för svar

2011-11-10 @ 10:47:57
Postat av: Amanda

Håller helt med Chris!

2011-11-10 @ 13:25:16
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: mia

den du hade på en bild längre ner :)

2011-11-10 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0