Gårdagen


2 Bilder från igår. Sofia, jag & My på fösta bilden sen jag och Sofia när vi skulle sova. 

Hej! Först och främst, förlåt för ingen uppdatering igår. Hade verkligen inte tid, men ska ta igen det idag. Lovar! Haha helvete vilken kväll vi hade igår. Är helt slut nu. Vill bara ta en dusch, tvätta bort gårdagens smink & ligga i soffan hela dagen. Hur som helst! Var ju i stan med Sofia & Amanda på dagen, jättemysigt. Vad jag köpte kan jag visa snart. Sen drog jag hem till pappa och käka. Sen fick jag skynda mig hem för att duscha och fixa mig snabbt innan jag drog till Amanda där hon, Linn & Sofia var. Vi fixade oss lite, sen drog vi till huddinge och mötte My, Filippa & Denise som vi skulle på fest med. Vi var lite skeptiska till en början men det vart faktiskt kul. Jacuzzibad, massa dans, nytt folk osv. Lyckat! Aja, får se om det kommer flera bilder från gårkvällen, mina är jättesuddiga haha. Jaja, skriver strax. Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0