13 bekännelser

Får alltid hicka när jag äter blomkål.
Hatar när folk säger åt mig vad och hur jag ska göra om jag inte ber om det. My life, my rules. 
Har varit på kreta 3 sommrar i rad. Alltid med någon kompis.
Kan hela Superbass - Nicki Minaj & Technologic - Daft Punk utantill, behöver inte ens musik.
Har alltid högsta värmen på i mitt rum & sover med flera täcken.
Är jätteglömsk och förvirrad. Kan gå runt och prata i telefon och samtidigt leta i typ 10 minuter efter telen. 
Är otroligt skoltrött.
Lurat många av mina vänner att en kille har hängt sig i en krok som finns källaren, så ingen vågar typ gå ner dit nu, inte jag heller. 
Är lite kär i Jude Law i The Holiday.
Ska äta upp mig lite till sommaren 2012. Vill ha lite mer fett på lår & rumpan! 
Har typ plankat 1 gång i hela mitt liv. Det var läskigt.
Det bästa jag vet är att resa, vill verkligen resa runt massa efter studenten. 
Är jättemörkrädd.



Kommentarer
Postat av: regina

åh jude law så snygg...

2011-11-09 @ 20:38:42
Postat av: my elfstrand

Pga den första kunde jag inte läsa resten seriöst, hahaha åååååh

2011-11-09 @ 21:33:31
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Chris

Tycker det är tråkigt att du ska ljuga för dina bloggläsare, du har inte "lurat" dina vänner att någon hängde sig i någon krok, du trodde på det själv! Jag va med när du berätta det för din mor och hon börja skratta åt dig..

2011-11-09 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0