22a november 2011


Nyss! 

Hejsan svejsan! Idag är världen okej. Idag är jag okej. Det kändes okej att kliva upp ur sängen imorse och hela dagen har jag varit okej. Skönt! Mötte upp Ewelina vid halv 1 och åkte till vår gamla skola. Gubbängen för er som inte visste det. Där hälsade vi på vänner & våra förra lärare. Satt och pratade med världens bästa fröken i någon halvtimme också. Sen drog vi till donken och jag käkade lite lunch. Sen dess har jag inte gjort så mycket faktiskt. Nu försöker mamma tvinga med mig till brorsans hockeymatch men tror inte jag orkar. Jaja, skriver sen



Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Okej! Tack detsamma, jätte fint med ljusa slingor! :)

2011-11-22 @ 21:21:20
URL: http://alicehelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0