22.55


För några veckor sen.

Tjeeenis! Sitter och lyssnar på massa bra musik och äter en jävla massa rostade mackor. Har varit hungrig konstant i några dagar nu. Äter hela tiden. Men det är bara bra, har inget emot att gå upp lite i vikt. Ska snart gå och lägga mig tror jag. Eller? Nä men är inte alls trött så ska sätta på någon film och lägga mig i soffan men först hämta ännu mer mat. Vad är det som händer här haha? Är jag gravid? Äter fan för 2.. 

Förresten, här hittar ni en julkalander jag är med och "deltar" i. Man kan vinna massa roliga saker så check it out!



Kommentarer
Postat av: Kajjan

Du har väldigt snygg hårfärg! När du slinga det, hur mycket slingor hade du i då? Alltså varannat hål i slinghättan eller så..?

2011-11-16 @ 14:02:59
Postat av: my elfstrand

Tycker det är så himla skönt att du skriver "inget emot att gå upp i vikt" osv. Du är så fin tjejen!

2011-11-16 @ 20:23:05
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0