16 bekännelser

Äter alltid jättefort.
Älskar Ellen DeGeneres Show. 
Har alltid haft 2 stora bulor i pannan sen jag var liten. Folk säger att det känns som horn. Kul.
Gillar inte katter. 
Har försökt spara ut långt hår jättelänge men det händer aldrig något.
Funderar på att slinga mitt hår ljusare igen. 
Vill verkligen flytta till USA några år när jag blir lite äldre. 
Älskar Haley i oth. 
Tycker att det är jättefint när killar har såna där raka kepsar.
Mina idoler när jag var mindre var Mary-kate & Ashley. 
Har aldrig haft nån riktig fjortisperiod.
Tror jag aldrig varit riktigt kär, bara väldigt förälskad. 
"Stöter" ofta bort folk när dom kommer för nära, vill inte bli sviken.
Fyller år den 7 juli. 
Hade IG varning i spanska hela 9an.
Vill jättegärna ha en pojkvän, men är inte desperat. 



Kommentarer
Postat av: Regina

Åååh, haley och hennes perfekta liv och familj..

2011-11-17 @ 19:14:13
URL: http://reginaamado.blogg.se/
Postat av: elin

vad menar du med raka kepsar? :) förstår inte vilken sort de är haha.

2011-11-17 @ 20:02:46
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Hah! Jag var typ besatt av Ashely och Mary-kate olsen när jag var liten! Knäppt :)

2011-11-18 @ 16:30:55
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0