15 bekännelser

Fick jag byta sångröst med någon så skulle det vara Leona Lewis.
Faller nästan alltid för fel killar.
När jag gick i 3an, uppträdde jag & 2 kompisa till Aqua - Barbie girl inför nästan hela mellanstadiet.
Är väldigt ärlig.
Hade tredje bästa betygen i klassen i 9an. 245 poäng, det säger väl rätt mycket om min dåvarande klass haha. 
Har ca 2600 egobilder på mig på datan.
När jag drömmer mardörmmar är alltid en speciell kille med i dom. Skitläskigt. 
Älskade Spice Girls när jag var yngre.
Gillade verkligen inte att gå på bio förut, men nu tycker jag att det är lite mysigare. 
Är ingen frukostmänniska alls.
Tänker ofta på att det finns en person som jag vill slå så jävla hårt. 
Min favorit kvinnliga skådespelare är Katherine Heigl.
Blir alltid avundsjuk när jag tittar på The Holiday. Vill också sticka iväg från mitt liv några veckor och bli kär. 
Hade världens förälskelse i en kille från Norge när jag var på Kreta sommaren 10.
Längtar stört mycket till julen. 



Kommentarer
Postat av: Andrea Viktoria Hedenstedt

Anmäl dig gärna i min dagensbloggtävling!

http://andreaviktoria.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



Lycka till!

2011-11-21 @ 14:48:49
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0