13 Bekännelser

Stryker mina kläder med plattången ibland när jag har bråttom.
Älskar att sjunga. Sjunger hela tiden. 
Hade jättemånga kaniner när jag var liten. Vi snackar 20tals stycken.
Gillar när killar är lite svårfångade och inte är alldesles för på. 
Måste typ alltid äta något när jag kollar på tv.
Tycker att det är jättejobbigt när folk  typ använder kommentarsfältet här på bloggar som en chat. Typ "Hej, hur mår du? Vad har du gjort idag då?" osv. 
Jag har bara haft ett förhållande på facebook 1 gång.
Verkligen önskar att jag kunde spela gitarr eller piano. Så fint! 
Börjar nästan alltid gråta när jag skrattar mycket.
Har aldrig ätit sushi eller Ben & Jerry's. 
Älskar att sitta uppe långt in på natten när ingen annan är vaken typ. Så tyst, mörkt & lugnt.
Gillar inte så mycket när folk håller på med mitt hår. 
Älskar att kramas.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad har du för kamera, om du har flera vilka? kram

2011-11-24 @ 13:40:11
Postat av: Anonym

aldrig ätit sushi eller B&J skandal :P både e ju perfekta... try it

2011-11-24 @ 15:45:55
Postat av: Anonym

Umgås inte du och junia i skolan? Puss

2011-11-24 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0