00.00


Kreta 2011. Vill vara så brun igen!


Har lite bildbrist så blir mycket gamla bilder för tillfället. Har varit en väldigt seg dag idag. Har inte gjort mycket alls. Kollade på School of rock som gick på tv ochn så såg jag En shopaholics bekännelser som också gick på tv. Mer än så har jag nog inte gjort ikväll. Kul! Håller på och laddar ner Grinchen just nu. Så jävla taggad på Jul & vinter just nu haha, och det är ju en typsik julfilm så det blir mys. Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att åka till farsta en sväng med Malin, hoppas jag inte är lika trött som jag var idag! Jaja, ska ta plats i sängen nu. Puss!



Kommentarer
Postat av: fanny järvå

sv: Tack Tove!

Men guuuud vad brun du var! :O

2011-11-04 @ 21:05:27
URL: http://fjsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0