godmorgon

godmorgon! har sovit så jääkla gott i min säng inatt. ville aldrig gå upp men tvingade mig själv lite, blir så arg när jag sover bort halva dagen. jag och amanda hade de iallafall jättemysigt. drog hem till henne vid 8 där vi kollade igenom masa gamla bilder och kollade på djävulen bär prada. älskar min fina mandy!

börjar min morgon med låten under. älskar den! eller, hela vreonica maggios nya album är helt fantastiskt men min favorit är satan i gatan. idag har jag faktiskt inga som helst planer.. ska kanske lägga mig ute på baksidan och sola om det är varmt. well, vi får se. ha en bra dag. vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig med min pärla!

2011-05-07 @ 13:17:02
URL: http://ammanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0