frågor & svar


hej fina du. vart kan man köpa denna vakra bikini? så basic och fin.
den är köpt på hm!

är du på g med någon just nu? vem isåfall? :)
nej, just nu är jag inte på g med någon.

vad lyssnar du på för musik? vilken stil alltså, inte band :)
skulle nog inte säga att jag har någon speciell stil när de kommer till musik. lyssnar på allt möjligt.

Vilket gymnasium har du valt?
kärrtorp!

Vad vill du göra i framtiden?
har inte funderat så mycket på framtiden än. men något som skulle vara roligt är nog journalist eller något inom media.

Dina planer för sommaren?
har nästan inget planerat, men förutom att umgås med kompisar, bada, sola, äventyra, festa osv så ska jag nog åka utomlands 1-2 veckor. vart vet jag dock inte än.

Favoritfärg på nagellack? :)
hm.. just nu trivs jag utan något alls men nu i sommartider så tycker jag nog att orange, rosa eller vitt är finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0