I'm beautiful in my way


bild från somras. utvecklingssamtalet gick bara bra, förutom att det var hur segt som helst med nya omdömena eller vad man ska kalla de och att min lärare är rätt efterbliven. hämtade ut min bikini jag beställde för nån vecka sen också, remember? den är förvånansvärt snyggare i verkligheten än på bild, enligt mig, och satt helt perfekt så jag är mer än nöjd! vill använda den på en gång haha!

ska ta de lugnt resten av kvällen, ska fixa nån sak så man kan se nerladdade filmer från datan på tvn, perfa. sen får vi inte glömma big brother, missar inte en sekund av de där patetiska programmet! vi hörs senare eller imorn, pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jättefin blogg. Två frågor: Såg att du hade skrivit lite om din "sommarflört", har du några på G just nu? Eller har du någon/några som du är intresserad av? Skulle vara kul att få reda på!:) Sen undrar jag hur i helsike du får till dina ögonbryn så bra? Blir jätte avundsjuk :(( fortsätt blogga, keep the good work up!!

2011-03-23 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0