frågor & svar

Du svarar ju sällan på kommentarer så då struntar man i att kommentera :/
svar: jo jag vet. men det är så många som kommenterar under namnet anonym och de gör de lite tråkigare, eftersom jag inte kan lämna en kommentar på bloggen och orkar inte alltid göra ett sånt här inlägg för varje anonyma kommentar. tyvärr, men ska bli bättre! 

är dom längst ner tvillingar haha ?
haha nej, de är dom faktiskt inte.

det här kanske låter jätte konstigt men dina ögonbryn är jätte snygga! förstår inte hur du fått till dom så. jag försöker verkligen spara ut mina men det går inte. hur gjorde du? :)
först och främs, tack! det är väldigt svårt att förklara haha. men har ganska formade ögonbryn naturligt. men noppar alltid "nerefrån" för att inte förstöra formen. ett tips är att använda ögonbrynspenna innan och sen noppa efter linjen. hm, hoppas du förstod, är riktigt kass på att förklara!

vad haru för gymnasieval :)
valde kärrtorp på de 3 första, olika linjer för vill verkligen gå där. sen tog jag sam-sam på värmdö och som femte val tog jag sam-sam på nacka! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mascara använder du? kan du lägga in en bild på den också? Du är skit snygg förresten! :)

2011-03-05 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0