frågor & svar

Får du någonsin finnar?
klart jag får de någon gång ibland. jag har dock turen med mig och har väldigt bra hy så får endast finnar väldigt sällan.

jättesöt necessär! vart kommer den ifrån? :)
den kommer från åhlens!

Hej! Jättefin blogg. Två frågor: Såg att du hade skrivit lite om din "sommarflört", har du några på G just nu? Eller har du någon/några som du är intresserad av? Skulle vara kul att få reda på! :) Sen undrar jag hur i helsike du får till dina ögonbryn så bra? Blir jätte avundsjuk :( fortsätt blogga, keep the good work up!
tack tack tack! nej just nu har jag ingen på g eller nåt sånt. haha, har fått den frågan ett par gånger men vet aldrig hur jag ska svara. har ganska formade ögonbryn naturligt, så noppar bara lite hur som helst haha.

var ska du åka i sommar om du ska åka nånstans?
ingen aning faktiskt! mamma pratar om portugal men jag vill till kreta eller till någon annan del av grekland. vi får se helt enkelt.

vad har hänt på skon högst upp? typ avhuggen haha
tror de eller ej, men det var faktiskt en hund som käkade på den. ingen vill tro mig när jag säger de, men de är sant hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du snälla berätta vad som hänt mellan dig och anton? varför ni inte träffas mer osv

2011-03-27 @ 19:12:13
Postat av: poli

HAHAHA uppäten sko

2011-03-27 @ 22:23:08
Postat av: regina

åh portugal <3 åk dit de underbart och skitvarmt!

2011-03-28 @ 00:16:21
URL: http://rgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0