10 mars


gammal bild. hej där! uppdateringen suger lite idag men har varit rätt busy. efter skolan som slutade vid halv 4 åkte jag och junia in till stan för att kolla lite i affärer, fick inte med mig något hem men ska till stan i helgen också så hoppas på att hitta nåt då! sen har mitt facebook & msn-konto blivit hackat så har inte kunnat logga in på något sätt, panik. men har suttit och försökt fixa med de ett tag nu så förhoppningsvis löser de sig snart. lite läskigt bara.

just nu sitter jag och kolla på the perfect man i väntan på att big brother ska börja. borde egentligen skriva på en uppsats men denm får vänta, har ändå ingen ork just nu. aja, ska kolla vidare på filmen nu, vi hörs senare eller eventuellt imorn. puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: denice

såg att många ville att du skulle göra videoinlägg, kommer du göra det ? :)

2011-03-10 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0