tråkig lista

Du heter: Tove Waldemar
Smeknamn: Inget tror jag?
Låt som när du är ledsen sörjer till: How to save a life - The Fray
Beroende av: Musik & Cola
Vad tror folk om dig? Ingen aning, snäll & lite blyg kanske?
Stämmer det? Klart jag är snäll, och blyg är jag bara mot folk jag inte känner så bra.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar & smilegroparna.
Brukar du skratta för dig själv? Haha inte så ofta, ibland.  
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Har vi chips hemma?"
Var bor du? Sköndal
Trivs du där? Jadå det är mysigt!
Hur svarar du i mobilen? "Hallå" eller "Hej det är Tove"
Vem ringde du senast? Emelie
Vad gör du om helgerna? Shoppar, solar, fest, umgås med vänner, sover.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Berättade vilken buss vi skulle ta.
Antal timmar sömn inatt: 9,5 timmar.
Sov du ensam: Nepp, med Emelie.
Brukar du komma i tid: Ja, nästan hela tiden.
Hur känner du dig nu: Seg & uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, marinblått, svart.
Vad saknar du: Kreta & min lilla Junia!
När pussade du någon senast (motsatt kön): Fredags.
Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mysig!
Favorit dryck på morgonen: Juice eller kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika! Men runt 11-halv 12
Är du blyg? Nja, egentligen inte.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Testa sånt tjejer inte kan göra.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag nog.
Är du bortskämd: Nej, inte alls.
vad får du i månadspeng: 700 kr.
Vad gör du i morgon: Solar, träffar vänner senare.
vad är det värsta du vet? Folk som sviker.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emelie. 
När grät du senast: Lördags. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa!
Vill du gifta dig: Ja det tror jag.
Vill du ha barn: Jadå.
Är du musikalisk? Älskar att sjunga! Tyvärr kan jag inte spela nåt instrument alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nepp.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: När jag är nervös haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0