Söndag



Hej på er! Har precis käkat & fixat klart mig, sitter nu och väntar på att jag ska dra iväg och träffa min älskade Junia som varit på kreta en vecka, kommer känna mig blek i hennes sällskap.. Vi ska kolla på Big Brother finalen och sen möta upp en kompis en snabbis. Ska bli kul, har saknat mitt lilla busfrö!

Idag var jag iallafall och handlade lite med mamma. Bytte klänningen, köpte lite hundgrejer till valpen osv. Yes ni hörde rätt! Ska få en liten hundvalp på fredag eller lördag! Längtar så in i helvete, har velat ha en hund sen jag var liten. Kan lägga upp bild på han senare! Well, dags att rulla. Ciao!


Kommentarer
Postat av: julia

vad kul med hund, fick en förra sommarn också, vilken ras? :)

2011-06-05 @ 23:02:58
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

Nej vad roligt med hund! :)

2011-06-06 @ 11:58:28
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0