Söndag

Hejhej! Har precis varit ute och lekt med vovven i någon timma. Har även kollat på några avsnitt av one tree hill. Påminn mig att skaffa ett liv. Hur som haver, jag och Junia ställde klockan på halv 10 men vaknade inte förrän tjugo i ett så det var ganska fail. Vi som hade planerat att åka till farsta och allt. Antar att det blev lite väl sent igårkväll. Påtal om gårkvällen så kan jag ju alltid berätta vad vi gjorde för er som orkar läsa. Vi chillade ett tag i sängen som ni såg i inlägget under, och vid 1 drog vi till poolen och badade med lite roligt folk. När vi gick hem vid 3 var det sjukt ljust ute och vi somnade verkligen direkt när vi kom hem. Men det var nice.

Borde verkligen hoppa in i duschen nu och göra något vettigt av denna kväll. Men får se om jag orkar haha. Gud  vad jag har blivit lat! Men fan, kan solen & värmen komma tillbaka snart? Det ger mig faktiskt sjukt mycket energi. Vill bara sola, bada, grilla på kvällarna och hänga ute. Man kan fan aldrig lita på sveriges väder, suck! Men hört att det ska bli bra väder imorn och resten av veckan! Aja, nu babblar jag på om allt möjligt. Ha de bra, vi hörs

 


Kommentarer
Postat av: linus nilsson

kolla snyggingen

2011-06-26 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0